dinsdag 19 januari 2016

Grote favoriet!


Dit prachtige DSP (Birthday Bouquet) uit de Voorjaarscatalogus van Stampin'Up! is momenteel mijn grote favoriet! Ik heb hem zelfs op m'n blog- en Facebookheader geplakt :)
De kleuren spreken aan en ook het design. Er is een bijpassende stempelset bij (die staat op mijn verlanglijstje) genaamd Birthday Blooms, schattige Honey Combs embellishments (die grappige honingraat bolletjes) en prachtig glitter lint (Pool Party Glitter Ribbon) ... 

Het project van vandaag is dan ook weer gemaakt met dit mooie papier!



Ik zag een enige tutorial op Youtube voorbij komen voor dit schattige doosje voor 3 mini Ritter chocolaatjes. Die had ik toevallig nog liggen, dus heb ik hem nagemaakt.

De stempel komt uit de jaarcatalogus en heet Perfect Pennants (je vindt hem op pagina 65 onderaan). De Banner Framelits passen er ook perfect bij, maar waren voor dit doosje te groot, dus heb ik het gewoon uitgeknipt met m'n Papersnips. Het bloemetje is natuurlijk uit de Itty Bitty Accents Puch Pack .. zoveel gebruikt dat de afbeelding die op het ponsje staat al bijna versleten is!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk doosje! Ideaal voor een klein kadootje.
    Mag ik vragen waar je deze tutorial vond op you tube?

    BeantwoordenVerwijderen