maandag 1 februari 2016

Het 1 miljoen dollar verhaal!

Lang voordat Stampin'Up! in ons kleine kikkerlandje kwam, was ik al grote fan! Via het illegale circuit probeerden we aan zoveel mogelijk van die 'schatten' te komen! Grote inspiratiebron waren Dawn (hi stampers!)Angie en later kwam daar Patty ook bij. En het leuke is, alledrie hebben zij de 1.000.000 (!!!!) dollar omzet mogen vieren! Is dat niet geweldig!!

Je krijgt allerlei cadeaus als je dit haalt en mag zelf ook aangeven wat je zou willen. Patty Bennett koos voor een tutorial van het hoofdkantoor dat ze kon opnemen met (interim) CEO Sara Douglass. Dat filmpje zag ik afgelopen week voorbij komen op Youtube en ik vond het zo'n geweldige tutorial dat ik hem MOEST namaken.

Ik wilde echter de notecards & envelops van Stampin'Up! gebruiken, dus moesten de maten iets worden aangepast. Dit is het geworden:

Centraal staan de Botanical Garden framelits en het prachtige DSP Birthday Bouquet.




En SAB-stempel is hier gebruikt ...
En hier ook!

Natuurlijk een beetje bling met de Wink of Stella glitterpen!

Wil je de tutorial zien, moet je naar het blog van Patty (zie link hierboven), wil je de kleine versie, kun je de workshop bij mij volgen :)

Niet vergeten: de verzamelbestellingen zijn 4 en 19 februari deze maand!

Aanvulling: oké ... Patty Bennett mailde of ze m'n blog mocht linken naar de tutorial met het kleinere formaat ... dus hier is 'ie (wel een kladje hoor!):




8 opmerkingen:

  1. Oh Anne-Marie................Wat gaaf dit. Helaas moet ik even pas op de plaats maken. Maar ik vind dit echt geweldig mooi. Ook het papier wat je gebruikt heb vind ik super.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave projectjes, Anne-Marie! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic!! I love it!! :) Glad you enjoyed it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Anne-Marie! En het is een leuk project. Staat op mijn lijst met "to do" projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, Annemarie. Ik ga jouw versie zeker een keer doen voor een workshop! Dank voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk! Ik vond Patty's versie leuk, maar eigenlijk vind ik jouw versie het mooist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit.
    Ga ik misschien wel eens gebruiken voor een ws.

    BeantwoordenVerwijderen