maandag 15 februari 2016

Project Tas, deel 1



Als demonstratrice val je altijd 'onder' iemand, je zogenaamde upline. Mijn upline is Caroline van der Straaten en met ons team werd er een geweldig idee voor een speciale tas gedeeld, de zogenaamde 'Clippy Bag'. Dit is een tas met allemaal vakjes waarin je foto's, kaarten of andere 'frutsels' kunt doen.
En wat is een betere reclame om met je eigen kaarten op je tas te lopen!?? Ik vond het een super idee (en met mij velen, dus je zult ze wellicht nog meer gaan tegenkomen) en heb er eentje besteld.
Ik zet het adres er even bij waar je hem kunt kopen, hij is er in verschillende maten en het is echt enig: KLIK KLIK.

Op de voorbeeldfoto hierboven zie je een tas met 6 vakjes voor en 6 achter. Die van mij heeft er meer; 12 aan iedere kant. Dat zijn veel vakjes dus :) Dus het wordt het project en we noemen het ... 'project tas'! Ik ga de komende weken mijn creaties in het formaat wat hierin past laten zien om zo mijn tas te pimpen. Het zijn enkele kaartjes van ca. 9 x 10.5 cm, die prima passen als kaartfrontje.

Dit is de eerste, een kaartje waarbij ik gebruik hebt gemaakt van het prachtige papier 'Birthday Bouquet' (dat al meer voorbij is gekomen hier op mijn blog) en de prachtige 'Butterfly Thinlits' en 'Bold Butterfly Framelits'. Eronder zit een gestanst frame van de 'Chalk Talk' framelits, gestanst in vellum. Het randje heb ik een beetje aangezet met Blushing Bride inkt, zodat het iets beter opvalt.
De vlinder is ook gestanst in vellum, maar dan met het gratis SAB vellum. En een kaartje zonder bling mag geen kaartje heten, dus heb ik grote favoriet 'Wink of Stella' gebruikt om de hele vlinder mee te 'beglimmeren'. Onmisbaar in je collectie, ik gebruik het super veel!



 Nou, wat vind je van mijn project? Ga je me volgen de komende weken??

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het enig!! Je kunt het ook combineren met foto's en kaartjes. Superleuk idee.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project. Ik moet nog beginnen met mijn tas. Vandaag is dat een goede dag want er is weer een laag sneeuw gevallen. Binnen blijven vandaag dus.

    BeantwoordenVerwijderen