vrijdag 26 februari 2016

Project Tas deel 10


Vinden jullie het nog leuk mij en mijn tasproject te volgen?? Eerlijk zeggen hoor!!

Vandaag tijd voor een bakkie thee. De nieuwe lijn uit de Voorjaarscatalogus genaamd 'Have A Cuppa' heeft nog niet echt aandacht gekregen op mijn blog. Het is zo'n snoezige lijn, bestaande uit een prachtige stempelset met bijpassende framelits, een kleurrijk blok papier in het fijne formaat 6x6 inch (15.2x15.2 cm), mooi lint, schattige bedeltjes en bijpassend cardstock. Hier wat mooie plaatjes!








Tijd dus voor een kaartje met gebruik van deze mooie spulletjes!
Dit is het geworden:


Beetje slechte foto, veel tafel, minder kaart ... 

Ik heb gekozen voor de kleuren Mint Macaron, wit en Kraft cardstock met een klein beetje Glimmer Paper White. Ik ben dól op de Paper Stacks met de vele motieven en veel (!) vellen!

Loop jij al warm voor zo'n leuke tas? Wat zou jij erin doen? Laat een berichtje achter op mijn blog, ik vind het geweldig leuk te horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten