woensdag 17 februari 2016

Project Tas deel 3


Maandag 15 februari ben ik begonnen met mijn 'Project Tas'. Je kunt alles lezen over hoe het begon in mijn blogbericht van deze datum.

Vandaag is het weer tijd om een vakje in mijn tas te vullen. Het lijkt wel een soort adventskalender!


Alle kaartjes tot nu toe in de tas hebben de blingbling van mijn 'Wink of Stella' pen, 'k had het misschien beter project 'Bling' kunnen noemen ;).

Maar ... vandaag heb ik er iets anders mee gedaan, ik heb er nl. mee gestempeld. Ja, ook dat kan met dit wonderlijke glitterkwastje. De achtergrondstempel 'Brushstrokes' heb ik 'beïnkt' met de stift (het moet wel snel, want het droogt heel rap) en gestempeld op een stukje 'Smokey Slate' cardstock. Dit is gemat op een 'Whisper White Thick Cardstock'. De banner is in 'Rose Red' geponst, maar ik vond hem een beetje saai, dus heb ik hier een achtergrondje op gestempeld met een stempel uit dezelfde set van de bloem die ik heb gebruikt, nl. 'Birthday Blooms'. De tekst komt uit de Sale-A-Bration set (je weet wel ... die gratis cadeaus bij besteding van EURO 60,00) 'Perfect Pairings'.


Nog een close up zodat je de achtergrond beter kunt zien.
Ik zou zeggen, probeer het eens om met je 'Wink of Stella' stift te stempelen, het effect is erg leuk!

Tot morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten