donderdag 18 februari 2016

Project Tas deel 4


Maandag 15 februari ben ik begonnen met mijn 'Project Tas'. Je kunt alles lezen over hoe het begon in mijn blogbericht van deze datum.

Het kaartje van vandaag is een verjaardagskaartje. Ik heb een set uit de jaarcatalogus gebruikt, want we zouden met de nieuwe Voorjaars- en SABcatalogus bijna vergeten dat daar prachtige sets in staan!

De set heet 'Build a Birthday' en bestaat uit een soort taartplateau, een aantal lagen, versieren en een tekst. Wat ook leuk is, is om in plaats van de laagjes te stempelen te kiezen voor washi tape. Als voorbeeld wordt dit ook getoond in de catalogus.
Ik heb gekozen voor het washi tape uit de Voorjaarscatalogus op pagina 6 genaamd 'It's My Party Designer Washi Tape'. Vijf fleurige rolletjes van 4.6 meter ieder en behorend bij de lijn 'It's My Party' die tjokvol zit met geweldige producten zoals een gruwelijk grote paper stack, stempelsets, ponsen en nog veel meer. Je vindt alles op pagina 4 tot en met 7.

Dit is het geworden:



De kleurencombinatie vind ik erg mooi die SU gekozen heeft voor deze lijn.

Morgen weer een kaartje voor m'n tas! Kijk je ook mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten