vrijdag 19 februari 2016

Project Tas deel 5


Maandag 15 februari ben ik begonnen met mijn 'Project Tas'. Je kunt alles lezen over hoe het begon in mijn blogbericht van deze datum.


Het idee voor dit kaartje voor mijn tas deed ik op bij 'Stamping School'. Het is een betaalde site waar iedere week 2 tot 3 filmpjes worden getoond met Stampin'Up! ideetjes. Ik vind het geweldig leuk en kijk vaak zondagochtend in bed op mijn telefoon al snel even wat het die week weer is geworden, heerlijk!

Vrolijke voorjaarskleurtjes voor dit kaartje. Het papier komt uit het DSP blokje 'Have a Cuppa' en het kuikentje is gestempeld met de gratis Sale-A-Bration set 'Honeycomb Happiness. De strik is een pons uit de jaarcatalogus en vind je op pagina 167 en heet 'Bow Builder'. Ik vind de roze achtergrond nog een beetje saai, wat vinden jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten