maandag 22 februari 2016

Project Tas deel 6


Dag 6 alweer van mijn project 'tas'! En we hebben nog even te gaan, want er moeten 24 vakjes gevuld worden! Op dag 1 leg ik je alles uit over dit project, scrol dus even naar beneden hiervoor.

Ter verduidelijking: de tas die je hierboven in het plaatje ziet is niet mijn tas. De mijne heeft 12 vakjes voor én 12 vakjes achter en moet dus nog gevuld worden. Maar het is zo'n gezellig plaatje van de 'Clippy Bag' site, dat ik hem wilde gebruiken als 'logo' voor dit project.

Het vakje dat vandaag gevuld wordt, is er eentje die ik letterlijk van Pinterest heb geplukt. Dat gebeurt vaker, maar deze is een kopie, met uitzondering van de tekst. Hier vind je het origineel van Valerie Moody, een geweldige kaart voor een uitnodiging. 



De framelits van het bestek zitten in de set 'Cups & Kettle Framelits', die ook in een bundel verkrijgbaar is samen met de stempelset 'A Nice Cuppa' (een goede deal, want je krijgt maar liefs 15% korting op alle bundels). Bij het bestek zit geen stempel (die kan zo maar in de nieuwe catalogus komen, zou me erg leuk lijken), maar los zijn ze erg goed te gebruiken. 

Het kaartje is rustig en simpel gehouden, zelfs geen bling bling vandaag!
De kleuren zijn Hello Honey, Smokey Slate en Whisper White.

Tot morgen, dan is het tijd voor deel 7!

1 opmerking:

  1. Wat heb je weer een ontzettend leuk kaartje gemaakt voor in je tas. Apart om het gedeelte te gebruiken waar de de afbeelding uitgehaald is. Ik kom de tas snel een keer in het echt bekijken.

    liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen